مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 16:422022-06-29اقتصادي

رشد 87 درصدی پرداخت وام های قرض الحسنه بانک سینا در سال 1400


مدیر امور بانکداری اسلامی بانک سینا گفت: وام های قرض الحسنه پرداختی بانک سینا در سال 1400، بیش از 87 درصد نسبت به سال 1399 رشد داشته است.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک سینا ، خلیل اله مهرابی افزود: این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به فقرزدایی در جامعه، طرح های قرض الحسنه متعددی را به منظور حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه اجرایی کرده و در چارچوب طرح های یاد شده طی سال 1400 مبلغ 15 هزار و 66 میلیارد ریال به واجدان شرایط پرداخت کرده است که در مقایسه با وام های پرداختی سال 99، رشد 87 درصدی را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: این وام ها در قالب طرح های کریمانه، مواسات، احسان، حافظان میهن، نیکو، ایثار، پردیس مهرآفرین، سخاوت و.

و همچنین وام های ازدواج بوده که با هدف اشتغال زایی و رفع نیازهای ضروری اقشار کم برخوردار، حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، کمک به تامین مسکن محرومان، ازدواج، حمایت از پرستاران، کادر درمان و مددکاران آسایشگاه ها و مراکز توانبخشی سازمان بهزیستی، مرزبانان، خانواده معظم شهدا و پوشش هزینه های درمانی بیماران پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به آغاز ششمین جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک سینا، از نیک اندیشان و خیرین دعوت کرد تا برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، در این جشنواره مشارکت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 87 درصدی پرداخت وام های قرض الحسنه بانک سینا در سال 1400

رشد 87 درصدی پرداخت وام های قرض الحسنه بانک سینا در سال 1400