مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 16:272022-06-29اقتصادي

مرحله نخست طرح جهش کیفیت ایران خودرو در حوزه موتور و گیربکس


معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، از اجرای مرحله نخست طرح ویژه جهش کیفیت و خدمات در حوزه موتور و گیربکس از ابتدای تیرماه تا پایان امسال خبر داد.

- اخبار شرکت ها؛ ایکوپرس - سهراب برفروشان تحولات کیفی در دست اقدام این شرکت را در حوزه محصولات و خدمات، آغازگر مسیری جدید در ارتقای رضایتمندی مشتریان خواند و گفت: در این راستا طرح های متنوع و نوینی تدوین و به اجرا گذاشته شده و در گام نخست، محصول تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک که از ابتدای تیرماه امسال تحویل مشتریان شده، مشمول طرح جهش کیفیت خدمات ایران خودرو در حوزه موتور و گیربکس خواهد بود.

  وی طرح ویژه در حوزه موتور و گیربکس محصولات را حاصل اجرای پروژه های متعدد کیفیت در زنجیره ارزش و اطمینان از ارتقای کیفیت محصولات دانست و گفت: پس از طرح ریزی و پیاده سازی 272 پروژه مهم کیفی و تحقق برنامه تولید عبور مستقیم محصولات، پیاده سازی و اجرای طرح های ویژه گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه خدمات، نویدبخش افزایش رضایتمندی و تامین انتظارات مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود.

برفروشان گفت: با بهره برداری از سرمایه گذاری های صورت گرفته در نوسازی تجهیزات خطوط تولید گیربکس و موتور، طراحی و عرضه نسخه ارتقا یافته موتورها (پلاس) و گیربکس های تولیدی، استفاده از تکنولوژی های به روز در آزمون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله نخست طرح جهش کیفیت ایران خودرو در حوزه موتور و گیربکس

مرحله نخست طرح جهش کیفیت ایران خودرو در حوزه موتور و گیربکس