مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 15:322022-06-29اقتصادي

کاهش 18 درصدی حجم آب مخازن سدهای استان تهران


از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، میزان کل حجم آب در مخازن سدهای پنجگانه استان تهران، به حدود 637 میلیون مترمکعب رسیده است.

- مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران، از کاهش 18 درصدی حجم آب مخازن سدهای استان تهران نسبت به روز مشابه سال آبی گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، میزان کل حجم آب در مخازن سدهای پنجگانه استان تهران، به حدود 637 میلیون مترمکعب رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شهریاری با اعلام این مطلب، تصریح کرد: میزان کل حجم آب ذخیره شده در مخازن سدهای تامین کننده آب شرب استان تهران، به حدود 637 میلیون مترمکعب رسیده که در مقایسه با ذخیره 776 میلیون مترمکعبی سدها در روز مشابه سال گذشته، بیانگر کاهش 18 درصدی در ذخایر سدهای پنجگانه استان و کاهش 41 درصدی در مقایسه با حجم مخازن نرمال انتهای تیرماه است.

شهریاری با اشاره به اینکه میزان ورودی آب سدهای پنج گانه استان، از ابتدای سال آبی جاری تا کنون، به حدود 959 میلیون متر مکعب رسیده و این مقدار در مدت مشابه سال آبی گذشته بیش از 1184 میلیون متر مکعب بوده است، گفت: این میزان ورودی آب به سدهای تهران نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته 19درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 18 درصدی حجم آب مخازن سدهای استان تهران

کاهش 18 درصدی حجم آب مخازن سدهای استان تهران