مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 15:172022-06-29بين الملل

حقایقی از جنایت ترامپ در فاجعه حمله به کنگره


مشاور سابق کاخ سفید در کنگره شهادت داد که چطور دونالد ترامپ در زمان حمله مرگبار هوادارانش به کنگره دست و پا می زد تا زمان وقوع این خرابکاری ها در کنار آن ها باشد و خودش عامل این اغتشاشات بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کسیدی هاچینسون مشاور عالی رتبه کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ روز گذشته (سه شنبه) در جلسه کنگره علیه رییس جمهور جنجالی سابق آمریکا شهادت داد.

طبق گزارش وبگاه هیل ، مشاور سابق کاخ سفید در جلسه کنگره اعلام کرد که ترامپ که به خوبی می دانست که در روز حمله به کنگره در تاریخ 6 ژانویه، هوادارانش به شدت مسلح هستند، آنقدر برای پیوستن به هوادارانش در ساختمان کنگره مصمم بود که پس از آن که راننده وی حاضر به انتقالش به آن جا نشد، با خشم به سمت رییس تیم امنیتی خود حمله برد.

طبق این گزارش، افشاگری در خصوص درگیری فیزیکی بین رییس جمهور ناامید آمریکا و تیم امنیتی وی تنها یکی از صدها بمب خبری است که هاچینسون مشاور سابق مارک میدوز رییس ستاد کارکنان کاخ سفید در دوران ترامپ فاش کرده است.

در حالیکه وجهه هایی از حمله هواداران ترامپ به کنگره آشکار می شود، مشاور سابق کاخ سفید در جلسه استماع کنگره، تصویر خارق القاعده ای از کاخ سفید در هرج و مرج ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقایقی از جنایت ترامپ در فاجعه حمله به کنگره

حقایقی از جنایت ترامپ در فاجعه حمله به کنگره