مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 15:072022-06-29سياسي

رسانه ها می توانند دیده بانان و مدافعان حقوق عامه باشند


معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: رسانه ها می توانند دیده بانان و مدافعان حقوق عامه باشند و سوت زنی کنند و ترک فعل ها را که خیلی خسارت بار هم است اعلان کنند و کوتاه نیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فولیان به مناسبت هفته قوه قضاییه در بین جمعی از خبرنگاران بسیجی استان قزوین، یکی از معضلات کنونی دستگاه قضایی را افزایش ورودی پرونده ها و رنج و آسیب دیدن همکاران قضایی و مردم از تعدد و تکثر پرونده های کیفری و حقوقی اظهار کرد: هر چه قدر پرونده های قضایی بیشتر باشد اطاله دادرسی، نارضایتی عمومی و کاهش دقت در دادرسی را به دنبال خواهد داشت.

وی ریشه یابی و علت یابی درصد رشد و فراوانی جرائم در جامعه را از سوی سازمان های متولی ضروری دانست و افزود: ناآگاهی به حقوق شهروندی، ترک فعل ها، غفلت ها و کوتاهی ها و اهمال در انجام وظایف و علل متعدد دیگر را از علل وقوع جرم در کنار عوامل دیگر ذکر و خاطرنشان کرد: معاونت پیشگیری به عنوان معاونت کاملا علمی و اجتماعی با ظرفیت های گسترده موجود در متن اجتماع، جرائم را آسیب شناسی می کند با ارائه راهکار در کنترل و کاهش جرم گام برمی دارد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین ادامه داد: در دو سال اخیر توانسته ایم به جامعه بقبولانیم که پیشگیری چیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها می توانند دیده بانان و مدافعان حقوق عامه باشند

رسانه ها می توانند دیده بانان و مدافعان حقوق عامه باشند