مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 12:322022-06-29اقتصادي

بازار سهام آسیا سقوط کرد


مقامات ارشد فدرال رزرو روز سه شنبه تلاش کردند تا شانس رکود اقتصادی را کم اهمیت جلوه دهند و روسای فدرال رزرو در سانفرانسیسکو و نیویورک گفتند که امیدوارند به موفقیت دست یابند.

- ترس از رکود اقتصادی ناشی از افزایش شدید نرخ بهره با هدف مبارزه با تورم فزاینده، بازارهای آسیایی را در روز چهارشنبه دچار رکود کرد و افت شدید وال استریت را دنبال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از استاک، فروش هنگفت، بیش از یک هفته افزایش در سرتاسر جهان رخ داد که ناشی از این امید بود که هرگونه نشانه ای از انقباض می تواند به بانک های مرکزی فرصت دهد تا سرعت انقباض پولی خود را کاهش دهند.

فروش روز چهارشنبه پس از آن اتفاق افتاد که سه شاخص اصلی نیویورک در واکنش به داده هایی که نشان دهنده اعتماد مصرف کنندگان آمریکایی و محرک اصلی اقتصاد برتر جهان هستند به پایین ترین سطح خود در بیش از یک سال گذشته سقوط کرد.

این سقوط تا حدی ناشی از احساس تداوم تورم بود که نشان می دهد مصرف کنندگان مطمئن نیستند که تلاش های تهاجمی فدرال رزرو برای مهار تورم موثر باشد.

خبر غافلگیرکننده چین برای کاهش دوره قرنطینه برای مسافران ورودی عملکرد بازار را تحت الشعاع قرار داد و امیدها را برای آرامش بیشتر ایجاد کرد که می تواند به اقتصاد غول پیکر این کشور امکان بهبود سریعتر را بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سهام آسیا سقوط کرد

بازار سهام آسیا سقوط کرد