مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 11:422022-06-29اقتصادي

سرانه ورزش کارگری یزد تا پایان امسال افزایش می یابد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: سرانه ورزش کارگری استان با بهره برداری از چندین پروژه تا پایان سال جاری افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا فلاحتی صبح امروز در جریان دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت هایی که در ورزش کارگری وجود دارد اظهار کرد: این اداره کل فضاهای ورزشی مناسبی برای امر ورزش کارگران در مرکز استان و اکثر شهرستان های استان دارد که می توان با هماهنگی اداره کل ورزش وجوانان و شهرداری ها برنامه های مشارکتی در حوزه ورزش برگزار کند.

وی با اشاره به این که تا پایان سال جاری چندین مجموعه به فضای ورزش کارگری استان اضافه می شود افزود: یکی از اهدافی که این اداره کل همیشه به دنبال آن بوده است، تندرستی، شادابی و سلامت جسم و روح کارگران شریف است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در رشته های مختلف ورزش کارگری ورزشکاران مقام آور و مدال آور جهانی و کشوری در استان یزد دارید و این مهم می طلبد که با برنامه ریزی، ورزش را در جامعه کارگری استان که بیش از 80 درصد جمعیت را تشکیل می دهد نهادینه کنیم.

  فلاحتی تصریح کرد: متاسفانه به علت کم تحرکی شاهد انواع بیماری ها همانند دیابت در سطح استان هستیم که وضعیت نگران کننده ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه ورزش کارگری یزد تا پایان امسال افزایش می یابد

سرانه ورزش کارگری یزد تا پایان امسال افزایش می یابد