مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 11:072022-06-29سياسي

راه اندازی 3 سایت 5G در بندرعباس


با حضور استاندار هرمزگان طی شبانه رو اخیر یکی از اپراتورهای تلفن همراه، 3 سایت با تکنولوژی 5G در شهر بندرعباس راه اندازی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در پی نصب و راه اندازی 3 سایت نسل پنج تلفن همراه در شهربندرعباس گفت: استقرار فناوری نسل پنجم تلفن همراه از اقدامات ارزنده در بندعباس است.

دوستی هدف این برنامه را تقویت خدمات زیرساختی شبکه تلفن همراه در استان دانست و ادامه داد: مناطق الهیه جنوبی، فاز اول پیامبر اعظم و محدوده چهارراه نخل ناخدا محل اجرای سایت های مرحله اول این برنامه بودند.

استاندار هرمزگان از استمرار همکاری اپراتورها در طرح توسعه زیرساخت های فناوری  خبر داد و تشریح کرد:  بزودی 10 سایت دیگر در استان راه اندازی خواهدشد که 4 سایت در بندرعباس و 6 سایت در سایر شهرستان ها مستقر می شود.

  دوستی ضمن اشاره به ضرورت ارتقای کیفیت فناوری باتوجه به هوشمندسازی صنایع، سیستم های آموزشی - اداری و استفاده های این فناوری در زندگی  روزمره مردم افزود: مهمترین کاربرد استقرار این سایت ها در بندرعباس  تقویت کیفیت پهنای باند سیار، ارتقاء سرعت و پایداری بیشتر ارتباطات نسبت به نسل های قبلی تلفن همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 3 سایت 5G در بندرعباس

راه اندازی 3 سایت 5G در بندرعباس