مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 10:422022-06-29اجتماعي

آغاز اجرای مرحله دوم تثبیت یادگیری دانش آموزان در کردستان


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: با هدف کیفیت بخشی به آموزش، تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش آموزان، مرحله دوم طرح جبران و تثبیت یادگیری با عنوان طرح مدرسه تابستان از 12 تیرماه در مدارس ابتدایی استان آغاز می شود.

- غلامعلی کرمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مرحله اول طرح جبران و تثبیت یادگیری بعد از امتحانات نوبت اول با هدف ارتقاء سطح یادگیری دانش آموزانی که دارای شاخص های نیازمند به تلاش بیشتر و قابل قبول در کارنامه ارزشیابی نوبت اول سال تحصیلی بوده اند برگزار شد.

وی گفت: تمامی کودکان بازمانده از تحصیل، کل دانش آموزان دوره اول که در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1401 در درس فارسی و ریاضی دارای سطوح عملکرد تحصیلی قابل قبول و نیاز به آموزش و تلاش بیشتر هستند در این طرح شرکت می کنند.

به گفته کرمی، تمام دانش آموزان دوره دوم که در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1401 در درس فارسی، ریاضی و علوم دارای سطوح عملکرد تحصیلی قابل قبول و نیاز به آموزش و تلاش بیشتر نیز در مرحله دوم طرح جبران و تثبیت یادگیری شرکت می کنند.

وی به زمان برگزاری این طرح نیز اشاره کرد و گفت: مرحله دوم از 12 تیر در مدارس ابتدایی سراسر استان شروع و تا 12 شهریورماه 1401 ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای مرحله دوم تثبیت یادگیری دانش آموزان در کردستان

آغاز اجرای مرحله دوم تثبیت یادگیری دانش آموزان در کردستان