مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 10:372022-06-29سياسي

جریان مطالبه گری در سیستان و بلوچستان ضعیف است


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: مطالبه گری در استان دارای ضعف های فراوان است و گاهی به اشتباه صورت گرفته و یا افراد دچار دعواهای حزبی خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی استان عنوان داشت: حزب موتلفه یک تشکل قدیمی است که کار خود را با محوریت دیانت و ولایت فقیه آغاز کرده و توفیق داشته با همین محور کار و فعالیت خود را دنبال کند.

امام جمعه زاهدان مطالبه گری در استان دچار رخوت و کندی دانست و افزود: باید در مجموعه های مختلف توانسنجی کرده و مشخص کنید که در برابر آسیب های موجود قادر به انجام چه اقداماتی هستید.

آیت الله محامی خواستار برنامه ریزی جهت تقویت فعالیت ها شد و اظهار داشت: اجماع به راحتی تحقق پیدا نخواهد کرد و همه افراد حاضر به همکاری نیستند و باید به عنوان یک نقطه هدف با انعطاف و توجیه بیشتر مسیر را دنبال کنید تا دایره چتر حمایتی خود را  بیشتر گسترش داده و بتوانید افراد بیشتری را داشته باشید.

وی گفت: برای ایفای نقش مطلوب و رفع سستی و رخوت ها باید پیشران و پیشتاز بوده و این رخوت و کندی را کاهش دهید زیرا در غیر این صورت مشکلات مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان مطالبه گری در سیستان و بلوچستان ضعیف است

جریان مطالبه گری در سیستان و بلوچستان ضعیف است