مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 10:322022-06-29سياسي

معاون رییس جمهور: برای روستاییان جدا از وام ازدواج، تسهیلات دیگری را در نظر گرفتیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، شب گذشته در دیدار با مدیر حوزه های علمیه که در دفتر این شخصیت حوزوی در قم انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: همان طور که می دانید یکی از برنامه های معاونت زنان سیاست گذاری و نظارت است.

نگاه فراتر از سنتی و مقابل الگوی غربی به زن نگاهی است که مقام معظم رهبری از ما انتظار دارد چرا که نگاه اسلام به زنان و الگوی اجتماعی آنان متفاوت از نگاه غربی و نگاه ابزاری به زن است، لذا ما امروز نیازمند برنامه ای عملیاتی و قابل اجرا هستیم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: یکی از کارهایی که تلاش کردیم آن را انجام دهیم فراخوان ایده ها و ابداعات و نظراتی است که دختران جوان از آینده دارند، هدف از این فراخوان رشد ایده های دختران است.

وی با اشاره به اینکه تمایل به همکاری با بانوان طلبه در دولت وجود دارد، بیان کرد: در مسائل فقهی، در مسائل قانونی و… طلاب خانم می توانند راهکارهای خوبی را ارائه دهند و قرار است شورای فقهی حقوقی در معاونت زنان و خانواده با نظارت آیت الله اعرافی تشکیل شود تا خلاءها و مشکلاتی قانونی زنان را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ نرم خانم ها میدان دار هستند و باید با سلاحی که به زبان روز باشد به جنگ دشمنان بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: برای روستاییان جدا از وام ازدواج، تسهیلات دیگری را در نظر گرفتیم

معاون رییس جمهور: برای روستاییان جدا از وام ازدواج، تسهیلات دیگری را در نظر گرفتیم