مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:322022-06-29سياسي

روند رو به رشد بیمارستان بقیهالله در درمان مصدومان شیمیایی


سردار متولیان با اشاره به روند رو به رشد بیمارستان بقیهالله (عج) در درمان مصدومان شیمیایی گفت: این دانشگاه از زمان پایان جنگ تحمیلی تاکنون روند علمی و تحقیقاتی رو به جلویی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاعی و امنیتی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ دوم پزشک ابراهیم متولیان جانشین فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله (عج) صبح امروز چهارشنبه (8 تیر) در ششمین همایش ملی پدافند شیمیایی که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که حادثه بمباران شیمیایی سردشت صورت گرفت، پزشکان نمی دانستند مصدومان شیمیایی را چگونه درمان کنند.

وی ادامه داد : دشمن همواره در کمین برای آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است به نحوی که امروز به واسطه استفاده از فیلم و تبلیغات رسانه ای، موضوعات مد نظر خود را به گونه ای به جامعه القا می کند که ایران را بدهکار هم می کند؛ لذا همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، جهاد تبیین بر همگان واجب است و این تکلیف مختص یک یا دو سازمان نیست.

جانشین فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله (عج) با بیان اینکه متأسفانه جای پرداختن در موضوعات مرتبط با حوادث سردشت در فیلم های سینمایی و سریال ها خالی است و کسی به چنین موضوعاتی نمی پردازد، افزود: امروز مشاهده می کنیم که فیلم ها و سریال های بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رو به رشد بیمارستان بقیهالله در درمان مصدومان شیمیایی

روند رو به رشد بیمارستان بقیهالله در درمان مصدومان شیمیایی