مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:272022-06-29ورزشي

اولین میز تخصصی گردشگری خوراک ملل/ تشکیل 49 میز تخصصی در قالب 13 کمیته گردشگری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث به سیاست های ویژه وزارت میراث فرهنگی در راستای مشارکت فعالان گردشگری در توسعه این صنعت اشاره کرد و افزود: - نخستین جلسه میز تخصصی گردشگری خوراک ملل یکی از چهار زیر مجموعه فدراسیون گردشگری خوراک با حضور سیدمصطفی فاطمی مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث در مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث به سیاست های ویژه وزارت میراث فرهنگی در راستای مشارکت فعالان گردشگری در توسعه این صنعت اشاره کرد و افزود: اهداف وزارت میراث تنوع بخشی به موضوع گردشگری و تجربه گرا کردن این حوزه است.

در همین راستا برنامه ریزی برای تشکیل 49 میز تخصصی در قالب 13 کمیته ملی در حال انجام است.

او تصریح کرد: اولین میز تخصصی گردشگری خوراک ملل در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد که از مراکز اصلی گردشگری موفق شهر تهران است، برگزار شد که با توجه به اهمیت این مکان گردشگری می تواند به مرکزی برای ترویج گردشگری غذا در شهر تهران تبدیل شود.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی با بیان اینکه برای تشکیل میز های تخصصی ملل نیز در حال برنامه ریزی هستیم، افزود: این تجربه در کشور های مختلف انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین میز تخصصی گردشگری خوراک ملل/ تشکیل 49 میز تخصصی در قالب 13 کمیته گردشگری

اولین میز تخصصی گردشگری خوراک ملل/ تشکیل 49 میز تخصصی در قالب 13 کمیته گردشگری