مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:072022-06-29اقتصادي

اختصاص 411 میلیارد تومان وام ارزان قیمت به اشتغال مددجویان بهزیستی کرمانشاه


معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: اعتبار تخصیص یافته به این اداره کل در حوزه اشتغال، 411 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، صفدر مظفری راد معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته به اداره کل بهزیستی استان در حوزه اشتغال، 411 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: افراد تحت حمایت با به همراه داشتن مدارک شغلی با مراجعه به مراکز مثبت زندگی و یا ادارات بهزیستی شهرستان ها، می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی، ارزان قیمت و قرض الحسنه است و به صورت هفت ساله برای راه اندازی مشاغل خاگی و خرد پرداخت می شود.

وی سقف تسهیلات اشتغال آفرینی مشاغل خانگی را 50 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این تسهیلات در مشاغل خرد با ارائه مدارک شغلی تا سقف 100 میلیون تومان قابل پرداخت است.

وی با تأکید بر اشتغال آفرینی توسط کارفرمایان برای مددجویان بهزیستی، گفت: به هر فرد به کار گرفته شده تا سقف 100 میلیون تومان به کارفرما پرداخت می شود و هر کارفرما تا سقف 20 نفر تا سقف 2 میلیارد تومان می تواند از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 411 میلیارد تومان وام ارزان قیمت به اشتغال مددجویان بهزیستی کرمانشاه

اختصاص 411 میلیارد تومان وام ارزان قیمت به اشتغال مددجویان بهزیستی کرمانشاه