مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:072022-06-29سياسي

نایین؛ مقصد نهمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان


استاندار اصفهان در جریان نهمین سفر شهرستانی خود به همراه جمعی از مسؤولان استان وارد نایین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان،صبح امروز در جریان نهمین سفر شهرستانی خود به همراه جمعی از مسؤولان استان وارد نایین شد؛ وی در بدو ورود خود در آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) حاضر شد و علاوه بر زیارت این امامزاده، به گلزار شهدای نایین رفت و به مقام شامخ شهدا، ادای احترام کرد.

مرتضوی در آغاز نهمین این سفر از پروژه های آبرسانی روستایی که با محوریت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال تکمیل است، بازدید کرد.

استاندار اصفهان در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات آبرسانی نایین برگزار شد، با تصریح بر ضرورت رفع محرومیت از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، بر اهمیت جایگاه جهاد آبرسانی در توسعه پایدار، عمران و آبادانی شهرستان و استان تأکید کرد وگفت: موضوع بهره مندی عادلانه از منابع آب شرب و توزیع مدبرانه این مایه حیات در فلات مرکزی ایران از اولویت های دولت مردمی سیزدهم است.

  بازدید از طرح های نیمه تمام، بررسی مسائل عمران شهری و روستایی با حضور معاون اقتصادی استاندار، بازدید از واحدهای صنعتی، دیدار با نخبگان نایین و حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان از دیگر برنامه های سفر استاندار و هیأت همراه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایین؛ مقصد نهمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان

نایین؛ مقصد نهمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان