مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 00:222022-06-28بين الملل

طرح بایدن جهت افزایش نیروی نظامی و رزمناو در قاره اروپا


یک شبکه خبری گزارش کرد که رییس جمهور ایالات متحده قصد دارد افزایش شمار نیروهای آمریکا در لهستان و استقرار احتمالی رزمناو در اسپانیا را اعلام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در تداوم استقرار نظامیان آمریکا در قاره اروپا، رییس جمهور آمریکا قصد دارد افزایش نیروهای آمریکایی در لهستان و استقرار احتمالی ناوهای جنگی بیشتر در اسپانیا را اعلام کند.

شبکه خبری ان بی سی روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که انتظار می رود جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده  تمدید استقرارهای نیروی نظامی در لهستان و منطقه بالتیک را اعلام کند.

این شبکه خبری با استناد به اظهارات دو مقام پنتاگون گفت که شمار نیروهایی که در لهستان به صورت دائم ترعمل می کنند چند صد نفر بیشتر خواهد شد.

بایدن احتمالا برنامه ای برای استقرار دو کشتی جنگی نیروی دریایی آمریکا در بندر روتا در اسپانیا خواهد داشت.

فرمانده هان نظامی ایالات متحده مستقر در اروپا مدت ها به دنبال ناوشکن های بیشتری در اروپا هستند تا در کنار سایر ماموریت ها، زیردریایی های روسی را بیشتر تحت نظر داشته باشند.

این طرح ها در حالی انجام می شود که بایدن و سران دیگر کشورهای عضو ناتو این هفته در شهر مادرید در اسپانیا برای نشستی که انتظار می رود تغییرات قابل توجهی در رویکرد ناتو به امنیت در اروپا ایجاد کند، گرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بایدن جهت افزایش نیروی نظامی و رزمناو در قاره اروپا

طرح بایدن جهت افزایش نیروی نظامی و رزمناو در قاره اروپا