مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 22:272022-06-28پزشكي

بستری 2 بیمار مشکوک به کرونا در چهارمحال و بختیاری


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی 24 ساعته گذشته 10 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 2 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سید علی درخشان امروز گفت: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان های بن، بروجن، کیار، اردل، سامان و خانمیرزا در وضعیت زرد و شهرستان های شهرکرد، فارسان، کوهرنگ و لردگان در وضعیت آبی هستند.

   مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست هیچ یک از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام نشد.

   وی ادامه داد: هم اکنون 5 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 3 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری شان هستند.

   درخشان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده است، تصریح کرد: طی 24 ساعته گذشته 10 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 2 بیمار مشکوک به کرونا در چهارمحال و بختیاری

بستری 2 بیمار مشکوک به کرونا در چهارمحال و بختیاری