مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 19:222022-06-28سياسي

اولین نمایشگاه محصولات دانش بنیان سیستان وبلوچستان افتتاح می شود


مدیر مرکز نوآوری صنایع خلاق پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: اولین نمایشگاه محصولات دانش بنیان، فناور و خلاق سیستان و بلوچستان از هشتم تیرماه در محل نمایشگاه بین المللی زاهدان آغاز به کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، فرید شاهمرادی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه محصولات دانش بنیان، فناور و خلاق سیستان و بلوچستان از 8 لغایت 10 تیرماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی زاهدان گشایش می یابد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به همت پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان و با همکاری مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور شرکت های دانش بنیان و فناور، شرکت های خلاق و نوآور شتاب دهنده های تخصصی کسب و کار و همچنین شرکتهای پشتیبان تجاری سازی استارتاپ های پلتفرمی و فریلنسرها به عنوان اولین نمایشگاه تخصصی در سالجاری در استان و اولین نمایشگاه با شعار سال در کشور برگزار می شود.

مدیر مرکز نوآوری صنایع خلاق پارک علم و فناورری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 140 شرکت فن آور، 37 شرکت خلاق و 24 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه محصولات دانش بنیان استان شرکت می کنند تصریح کرد: در این نمایشگاه 110 غرفه از شرکت های دانش بنیان و خلاق عضو پارک علم و فناوری استان و هشت دانشگاه استان شرکت خواهند  داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نمایشگاه محصولات دانش بنیان سیستان وبلوچستان افتتاح می شود

اولین نمایشگاه محصولات دانش بنیان سیستان وبلوچستان افتتاح می شود