مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 18:422022-06-28سياسي

حذف و استعفای 3 نفر از کاندیدای کرسی شهرداری فردیس


طی نشستی در شورای شهر فردیس حسن مدیر روستا، ناصری مقبل و محمد ظهوری منش، به ترتیب با توجه به عدم حضور در صحن شورا، استعفاء و ارائه برنامه ضعیف از لیست کاندیداها خط خوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، در نشست امروز شورای اسلامی شهر فردیس  اولین مرحله از اعلام برنامه های 7 کاندیدای منتخب تصدی سمت شهردار فردیس برگزار شد و از این تعداد 5 کاندیدا هر کدام 20 دقیقه به معرفی و ارائه برنامه های خود پرداختند.

  علیرضا قربانی، به عنوان اولین کاندیدا در صحن شورا حاضر شد و در حالیکه عناوینی از جمله شهردار رباط کریم، گلستان، ماهدشت و عنوان 4 سال شهردار برتر استان و یک سال شهردار برتر کشور را با خود یدک می کشید، بر مشکلات شهر در حوزه های مختلف از جمله انتزاع، حمل و نقل عمومی، ترافیک، کمبود سرانه فضای سبز و غیره آگاه بود و برای هر یک نیز برنامه ها و راهکارهایی ارائه کرد.

  محمدرضا احمدی نژاد، معاون فنی عمرانی شهردار کرج با رزومه ای پر و پیمان از عناوین مختلف از جمله سرپرست شهرداری کرج در سال 97 و معاونت های مختلف این شهرداری که کارش را از کمترین عناوین و کارشناسی در شهرداری آغاز کرده است.

وی مجری 19 تقاطع غیر همسطح از جمله پل ارتش، بزرگراه شمالی، بزرگراه همت جنوبی و غیره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف و استعفای 3 نفر از کاندیدای کرسی شهرداری فردیس

حذف و استعفای 3 نفر از کاندیدای کرسی شهرداری فردیس