مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 18:222022-06-28اجتماعي

خودمانی با جوانی که آرزوهای بزرگ دارد/ دانلود اپلیکیشنِ نخبه روستایی در اسراییل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، امید امیدی جوان 36 ساله ارجنکی دکترای مهندسی مکانیک بیوسیستم است که در نوشتن پروژه های علمی، برنامه نویسی و ساخت و تولید اپلیکیشن و استارتاپ فعالیت می کند.

بعد از کسب تجربیات و درو کردن مدارک تحصیلی، تدریس هرآنچه آموخته بود در صدر برنامه هایش قرار گرفت و جهاددانشگاهی شهرکرد از سال 94 مرکزی شد برای پرورش نخبه هایی همتای خودش.

آموزش یک هزار ساعت با موضوع توسعه نرم افزارهای اندروید باعث شد تا در هر دوره 20 تا 25 متقاضی 16 تا 40 ساله به واسطه پروژه های دانشگاهی، علاقه مندی و یا کسب و کار طالب این آموزش ها شوند.

جاوا ، شروعی برای ورود به حوزه برنامه نویسی با ورود گوشی های دکمه ای و یا جاوا کنجکاو شد که این نرم افزارها چطور کار می کنند، هرچند در آن زمان کتاب تنها منبع افزایش آگاهی در این حوزه بود اما سنگی برای این جوان کنجکاو محسوب نشد.

سال 90 ورود گوشی اندروید به بازار انگیزه و کنجکاوی او را بیشتر کرد و همه تلاشش تهیه گوشی اندروید شد تا از طریق تجربه، بیشتر با این فضا آشنا شود.

همه فکر و ذکرش ساخت و تولید در حوزه نرم افزار بود اما نمی دانست چه چیزی بسازد، تا اینکه در سال 91 خلأی در وجود نرم افزارهای خام معنوی در کشور حس کرد و از همین خلأ ایده ای برای تولید گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودمانی با جوانی که آرزوهای بزرگ دارد/ دانلود اپلیکیشنِ نخبه روستایی در اسراییل

خودمانی با جوانی که آرزوهای بزرگ دارد/ دانلود اپلیکیشنِ نخبه روستایی در اسراییل