مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 18:222022-06-28سياسي

آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت در استان اردبیل


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت از اول تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی آمون عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت از اول تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت و مهمترین اهداف این طرح، جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، تقویت و احیای کارکردها و نقش واقعی مساجد، ترویج معارف اسلامی و تعمیق معنویت و مهارت آموزشی و رشد استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: هم اکنون بیش از 582 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان اردبیل فعال هستند که از این تعداد 60 درصد در مناطق روستایی و دورافتاده و 40 درصد نیز در مناطق شهری قرار دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: شعار امسال مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی بوده و فعالیت اوقات فراغت به صورت برنامه های محوری و مشترک و برنامه های ابتکاری و اختیاری در کانون ها اجرا خواهد شد.

آمون بیان کرد: نشاط افزایی و ایجاد روحیه و امید در میان نسل جوان، گسترش کمی همراه با ارتقای کیفیت فعالیت ها، اهتمام به نوگرایی و خلاقیت در برنامه ها و برنامه ریزی بر اساس نیازها و رعایت شاخص های بومی از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت در استان اردبیل

آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت در استان اردبیل