مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 18:122022-06-28سياسي

نقش مهم خیرین در پیشگیری از اعتیاد


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: بهمن سال گذشته یکی از خیرین اعلام کرد که ظرف 2 ماه برای 300 معتاد، مرکز و سرپناهی را ایجاد می کند و این اتفاق هم افتاد و مرکز به بهره برداری رسید؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، اسکندر مومنی امروز در نشست ملی خیرین و سفیران زندگی که در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد، گفت: نگاه دولت، مردم محوری و مردمی بودن امور است.

ما به عنوان بخشی از دولت و هم بنا بر اعتقاد قلبی و وظیفه سازمانی مان و هم تجربیات گذشته از دوره دفاع مقدس تا صحنه های مختلف، می دانیم که هیچ راه گریزی جز به سامان شدن امور به دست مردم نداریم.

وی افزود: معتقدیم که آرامش، امنیت، نبود آسیب اجتماعی، محصولی اجتماعی است یعنی با اقدام هدفمند و هماهنگ همه ارکان جامعه، اعم از بخش دولتی، نهادهای مردمی و سازمان های مردم نهاد حاصل می شود، در همین راستا ما باید دو کار را انجام دهیم که یکی تسهیل کردن امور و دومی برداشتن موانع است.

دبیرکل ستاد با بیان اینکه باید دست خیرین را ببوسید، اظهار داشت: بهمن سال گذشته یکی از خیرین اعلام کرد که ظرف 2 ماه برای 300 معتاد، مرکز و سرپناهی را ایجاد می کند و این اتفاق هم افتاد و مرکز به بهره برداری رسید؛ اکنون نیز این خیر با مشاهده برقراری کرامت انسانی این افراد، اعلام کرده که برای 300 نفر در همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم خیرین در پیشگیری از اعتیاد

نقش مهم خیرین در پیشگیری از اعتیاد