مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 17:222022-06-28سياسي

توافق مجلس و دولت برای تخصیص بودجه جاری برای پرداخت حقوق کارکنان پروژه های عمرانی


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از توافق دولت و کمیسیون اجتماعی مجلس برای تأمین اعتبار پرداخت حقوق کارکنان پروژه های عمرانی از محل بودجه جاری کشور خبر داد.

- حسن لطفی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور نمایندگان دولت برگزار شد، اصلاحات لازم درباره مصوبه کمیسیون در مورد ساماندهی کارکنان دولت انجام شد.

وی افزود: نمایندگان دولت در مورد نحوه به کارگیری نیروهای خدماتی به صورت مستقیم اعتراض داشتند و آن را دارای بار مالی می دانستند که اعضای کمیسیون عنوان کردند که در مصوبه آمده پس از زمان لازم الاجرا شدن این قانون اگر دولت نیروی خدماتی نیاز داشت، باید به صورت مستقیم جذب کند و اجباری برای دولت در نظر گرفته نشده که بار مالی داشته باشد.

لطفی خاطرنشان کرد: در بخش دیگر و در مورد تبدیل وضعیت نیروهایی که در پروژه های عمرانی مشغول به کار هستند، دولت آن را دارای بار مالی دانست و عنوان کرد که این نیروها در زمان اجرای پروژه مشغول به کار هستند و ما در بودجه های عمرانی اعتبارات این بخش را تامین می کنیم.

وی اظهار داشت: در نهایت در این بخش نیز مقرر شد تا در بودجه سال های بعد حقوق پرسنل شاغل در پروژه های عمرانی نیز از محل بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق مجلس و دولت برای تخصیص بودجه جاری برای پرداخت حقوق کارکنان پروژه های عمرانی

توافق مجلس و دولت برای تخصیص بودجه جاری برای پرداخت حقوق کارکنان پروژه های عمرانی