مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 17:072022-06-28اجتماعي

آغاز محدودیت های ترافیکی از فردا در محورهای شمال


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی از فردا در محورهای شمال اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محسن هاشمی رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیکی و همچنین اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال اظهار کرد: طی ساعات آینده شاهد افزایش حجم ترافیک در محدوده مسیر ساری به قائم شهر به دلیل انجام عملیات آسفالت بودیم.

وی گفت: معمولا پایان هفته ها شاهد افزایش حجم ترافیک بودیم که معمولا روزهای چهارشنبه در مسیرهای ورودی به اوج خود می رسد.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 10 تیر ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

 هاشمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است، یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز محدودیت های ترافیکی از فردا در محورهای شمال

آغاز محدودیت های ترافیکی از فردا در محورهای شمال