مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 16:322022-06-28سياسي

مدیران با رفع موانع از مجموعه های اشتغال آفرین حمایت کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: از مدیران انتظار می رود در مسیر ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری قرار گرفته و با پشتیبانی از تولیدکنندگان و رفع موانع سرمایه گذاری زمینه اشتغال و توسعه اقتصادی استان را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار با اعضای هیئت رییسه اتاق بازرگانی و جمعی از فعالان اقتصادی،اظهار کرد: در شرایط کنونی، افزایش توان تولیدی کشور امری حائز اهمیت است و در همین راستا از مدیران انتظار می رود در مسیر ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری قرار گرفته و با پشتیبانی از تولیدکنندگان و رفع موانع سرمایه گذاری زمینه اشتغال و توسعه اقتصادی استان را فراهم کنند.

وی با اشاره به نام گذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری که در یازده سال گذشته این نام گذاری معطوف به مسائل اقتصادی بوده است، گفت: این موضوع نشان می دهد تقویت قدرت اقتصادی از مهم ترین ارکان اقتدار ملی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی حل مشکلات بانکی، مالیاتی و تأمین انرژی صاحبان صنایع را ضروری دانست و افزود: در سفر اخیر آیت الله رییسی به استان خواستار حمایت ویژه از صنایع استان خصوصاً صنایع کوچک شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران با رفع موانع از مجموعه های اشتغال آفرین حمایت کنند

مدیران با رفع موانع از مجموعه های اشتغال آفرین حمایت کنند