مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 16:272022-06-28سياسي

به کارگیری معتادان بهبودیافته در واحدهای صنعتی سمنان


زمینه اشتغال در سمنان به عنوان یک استان صنعتی فراهم است و این ظرفیت مطلوب برای به کارگیری معتادان بهبودیافته در راستای توانمندسازی آنان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در نشست تخصصی خیران، کارآفرینان، سمن ها و فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار کرد: دشمن در تهاجم فرهنگی، بدون مرز، با فریب و دسیسه، اندیشه، ارزش ها، خانواده ها و مغزهای جوانان ما را هدف قرار می دهد.

وی اضافه کرد: ما نیز لازم است در راه مقابله با مواد مخدر و تهاجم فرهنگی، همان گونه که مقام معظم رهبری این مهم را جهاد اکبر نامیدند، به صورت ویژه گام برداریم.

استاندار سمنان افزود: ابتلا به اعتیاد امری است که به صورت تدریجی اتفاق می افتد و می طلبد تا خانواده ها در این خصوص بیشتر مراقبت از فرزندان را مدنظر داشته باشند.

هاشمی گفت: استفاده از ظرفیت تمامی بخش ها به خصوص ظرفیت مشارکت آحاد جامعه و مردم به عنوان یک اقدام اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر، امری حائز اهمیت و راهکاری مؤثر است.

وی ادامه داد: در راه مقابله با مواد مخدر و به کارگیری راهکار مؤثر در این حوزه، اقدامات باید در راستای پیشگیری و کاهش تقاضا برنامه ریزی و عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری معتادان بهبودیافته در واحدهای صنعتی سمنان

به کارگیری معتادان بهبودیافته در واحدهای صنعتی سمنان