مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 16:172022-06-28دانش

فرهنگ زیست بوم فناوری و نوآوری با رشد نمایانی در حال توسعه و ترویج است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از دستاوردهای دانش بنیان و خلاق ایران ساخت در حوزه های حمل و نقل هوشمند، - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: فرهنگ اقتصاد دانش بنیان و خلاق با رشدی نمایان در حال توسعه است و خوشبختانه جامعه به ویژه در عرصه پژوهش و دانشگاهی، با فرهنگ و جایگاه زیست بوم فناوری و نوآوری آشنا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از دستاوردهای دانش بنیان و خلاق ایران ساخت در حوزه های حمل و نقل هوشمند، دارو و درمان، صنایع خلاق، فناوری پلیمر و هوشمندسازی بازدید کرد.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این بازدید ها با بیان این که فرهنگ اقتصاد دانش بنیان و خلاق با رشدی نمایان در حال توسعه است، ادامه داد: خوشبختانه جامعه به ویژه در عرصه پژوهش و دانشگاهی، با فرهنگ و جایگاه زیست بوم فناوری و نوآوری آشنا و این امر به توسعه محصولات ایران ساخت دانش بنیان و خلاق منجر شده است.

ستاری با اشاره به حمایت معاونت علمی و فناوری از توسعه زیست بوم شرکت های دانش بنیان و خلاق، گفت: تلاش می کنیم تا بستری برای خلق ارزش افزوده از ایده ها و ظرفیت های نوآورانه ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ زیست بوم فناوری و نوآوری با رشد نمایانی در حال توسعه و ترویج است

فرهنگ زیست بوم فناوری و نوآوری با رشد نمایانی در حال توسعه و ترویج است