مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 15:472022-06-28سياسي

ایرادات شورای نگهبان به طرح «مدیریت یکپارچه سازی اطلاعات» رفع شد


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح مدیریت یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات در این کمیسیون خبر داد.

- روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در مورد جزییات جلسه این کمیسیون اظهار داشت: امروز مصوبه ای تحت عنوان مدیریت یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات در کمیسیون صنایع و معادن در دستور کار بود.

وی افزود: در این رابطه مجلس این طرح را به تصویب رسانده بود اما شورای نگهبان ایراداتی را به آن داشت و این ایرادات در جلسه امروز کمیسیون مرتفع شد و ان شا الله می رود تا مسیر خودش را طی کند.

بر اساس این گزارش، مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه 16 فروردین در روند بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح مدیریت یکپارچه داده ها واطلاعات ملی با این طرح مواقت کرد.

پیش از رای گیری عباس پور درباره این طرح گفت: برای یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات کشور و  افزایش قدرت حاکمیت این طرح بسیار مورد تاکید و نیاز است؛ امروز این قانون جزء ضرورت ها است، چرا که اجرای هر برنامه ای در کشور به یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات نیاز دارد، در غیر این صورت به دلیل تعدد داده ها و اطلاعات نمی توانیم نسبت به انجام امور کشور و پیشرفت در بخش های مختلف موفق شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرادات شورای نگهبان به طرح «مدیریت یکپارچه سازی اطلاعات» رفع شد

ایرادات شورای نگهبان به طرح «مدیریت یکپارچه سازی اطلاعات» رفع شد