مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 14:522022-06-28پزشكي

اقدامات ضربتی دامپزشکی کرمان در پیشگیری از شیوع تب کریمه کنگو


مدیرکل دامپزشکی استان کرمان با اعلام گزارش افزایش موارد مبتلایان بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در استان و کشور گفت: دامپزشکی به منظور پیشگیری از این بیماری با اولویت و به صورت ضربتی اقدامات لازم را انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حسین رشیدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمان ضمن هشدار به شهروندان به جهت پیش گیری از شیوع بیماری تب کریمه کنگو در استان به تشریح اقدامات دامپزشکی در پیشگیری از این بیماری پرداخت و اظهار داشت: بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو یکی از بیماری های واگیر  در دام های اهلی و وحشی است که قابل انتقال به انسان است.

وی با اعلام گزارش افزایش موارد مبتلایان بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در استان و کشور و گزارش مواردی از مرگ و میر ناشی از این بیماری در سطح کشور بیان کرد: دامپزشکی به منظور پیشگیری از این بیماری با اولویت و به صورت ضربتی اقدامات لازم را انجام داده است.

رشیدی گفت: دامپزشکی با اطلاع رسانی و هماهنگی با دهیاری ها، شوراهای محلی و با استفاده از امکانات محلی، جهاد کشاورزی، سپاه پاسداران، بسیج مهندسی کشاورزی و با کمک گرفتن از فرمانداری ها نسبت به سمپاشی اماکن دامی و حمام ضد کنه دام در تمام دامداری های شهرستان های استان به ویژه مناطق دارای سابقه بیماری به سرعت اقدام کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات ضربتی دامپزشکی کرمان در پیشگیری از شیوع تب کریمه کنگو

اقدامات ضربتی دامپزشکی کرمان در پیشگیری از شیوع تب کریمه کنگو