مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 12:072022-06-28سياسي

95 درصد تجهیزات آتش نشانی ‎در کشور تولید می شود


سازمان آتش نشانی ‎تهران در راستای ارتقای سطح ایمنی شهری اقدام به برگزاری همایش بین المللی آتش نشانی ‎و ایمنی شهری می‎نماید که از برگزاری اولین دوره این رویداد مهم حوزه ایمنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سازمان آتش نشانی ‎تهران در راستای ارتقای سطح ایمنی شهری اقدام به برگزاری همایش بین المللی آتش نشانی ‎و ایمنی شهری می‎نماید که از برگزاری اولین دوره این رویداد مهم حوزه ایمنی، قریب 7 سال می گذرد.

متاسفانه طی دو سال گذشته به دلیل شیوع پاندومی کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی، همایش تعلیق گردید.

خوشبختانه در سال جاری به همت مسئولین و مدیران مدیریت شهری و همچنین فعالان عرصه ایمنی و آتش نشانی، پنجمین همایش و نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری در تاریخ 20 لغایت 22 تیرماه در محل هتل المپیک تهران به مدت سه روز برگزار می شود.

سازمان آتش نشانی با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تعامل با دانشگاهیان، نخبگان و شرکت های دانش بنیان سعی در ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه در حوزه ایمنی و آتش نشانی نموده است که این نگاه علمی، اقدامی ستودنی در راستای حفظ جان و مال شهروندان محسوب می گردد.

همچنین سازمان آتش نشانی با تمام دغدغه ها و مشکلات موجود در راستای فرهنگ سازی و ایمن سازی شهر، اقداماتی مبتنی بر تخصص و دانش را در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد تجهیزات آتش نشانی ‎در کشور تولید می شود

95 درصد تجهیزات آتش نشانی ‎در کشور تولید می شود