مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 12:022022-06-28سياسي

فرصت هماهنگی مسؤولان استان را تبدیل به تهدید نکنیم


دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان با تأکید بر اینکه در حال حاضر فرصت ویژه ای مبنی بر هماهنگی سه قوه کشور را داریم، گفت: این فرصت در سطح اصفهان نیز تکرار شده و مدیریت استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رسول حامدیان دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت هفتم تیر ماه اظهار داشت: شهید بهشتی عالم برجسته ای بود که علاوه بر تحصیلات حوزوی و دانشگاهی، به مقتضیات روز مسلط بود یعنی شخصیتی برجسته و جامع بود که بر مسائل تحلیل داشت و این ویژگی ها باعث الگوشدن او می شود.

  وی با بیان اینکه هماهنگی با حضرت امام(ره) و روحیه تشکیلاتی از دیگر ویژگی های این شخصیت ماندگار است،  تأکید کرد: یکی از دیگر ویژگی های این شهید تأکید بر کادرسازی برای انقلاب از حیث کار تشکیلاتی است که محدود به زمان پس از انقلاب نیست بلکه از پیش از انقلاب نیز دست به این اقدام زدند.

  حامدیان با تأکید بر اهمیت حضور نیروهای انقلابی در سطح جامعه عنوان کرد: نیروهایی که از آن زمان در مسیر انقلاب وجود داشتند و هنوز هستند، هر کجا حضور دارند انقلاب را حفظ کردند.

  دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان با بیان اینکه جامعه امروز ما نیاز زیادی به آموزه های شهید بهشتی دارد، یادآور شد: در این راستا نیاز است نخبگان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت هماهنگی مسؤولان استان را تبدیل به تهدید نکنیم

فرصت هماهنگی مسؤولان استان را تبدیل به تهدید نکنیم