مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 12:022022-06-28سياسي

اوقات فراغت تابستان امسال بایدغنی تر از سال های قبل باشد


برنامه های اوقات فراغت تابستان امسال بایستی با برنامه های سال گذشته متفاوت باشد؛ چرا که امسال مدیران دولت سیزدهم در همه عرصه ها با دست اندرکاران این برنامه ها همراه و همگام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در مراسم افتتاح طرح تابستان فیروزه ای اوقات فراغت ناحیه بسیج امام صادق(ع)، با بیان اینکه اخلاص و معنویت، رمز موفقیت کارهای سخت و دشوار است، اظهار داشت: هم افزا بودن پایگاه های بسیج خواهران و برادران با هیأت امنای مساجد و کانون های فرهنگی، استمرار برنامه های اوقات فراغت تابستانی بسیج و محوریت مساجد برای برگزاری این برنامه ها، از جمله مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار دهیم.

وی افزود: برنامه های اوقات فراغت تابستان امسال بایستی با برنامه های سال گذشته متفاوت باشد؛ چرا که امسال مدیران دولت سیزدهم در همه عرصه ها با دست اندرکاران این برنامه ها همراه و همگام هستند.

احمدی تأکید کرد: پایگاه های مقاومت بسیج باید با بهره گیری از ظرفیت های موجود و همکاری دستگاه های اجرایی مختلف بستر لازم را برای برگزاری هرچه مطلوب تر برنامه های اوقات فراغت فراهم سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقات فراغت تابستان امسال بایدغنی تر از سال های قبل باشد

اوقات فراغت تابستان امسال بایدغنی تر از سال های قبل باشد