مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 11:372022-06-28سياسي

80 درصد مسئولان قوه قضاییه اموال خود را اعلام کرده اند


سخنگوی قوه قضاییه درباره سامانه اعلام اموال مسئولان گفت: 80 درصد مسئولان قوه قضاییه اموال خود را به اداره اموال اعلام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، مسعود ستایشی به مناسبت هفته قوه قضاییه در برنامه زنده تلویزیونی درباره مهمترین عملکرد قوه قضاییه در دوره جدید تحول، گفت: سند تحول و تعالی که مجری آن هستیم برگرفته از اسناد بالادستی، مقررات قانونی و به طور ویژه بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری است و معتقدیم این سند همانطور که در بیانیه تحولی و تحول گرا از یک فرصت تحول طلبی را برای ما ایجاد کرده است.

وی دستگاه قضایی را یک دستگاه پویا و فعال خواند و تاکید کرد: برای همین قوه قضاییه راهی جز تحول ندارد و پویایی این مجموعه، اقتضای این تحول را دارد.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه سند تحول برگرفته از نظرات نخبگان در داخل مجموعه قوه و بیرون قوه قضاییه است، اظهار کرد: تلاش داریم در این دوره از این نظرات استفاده و کار را بهینه کنیم.

برای تعالی یافتن سند، استخراج نظرات باید ادامه یابد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس سند، مورد مورد را احصا کردیم تا قابل فهم و قابل اجرا و همچنین شفاف و ضابطه مند باشد؛ خصوصا تاکید بر این است که سند اجرایی و عملیاتی و همچنین متناسب با شرایط روز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد مسئولان قوه قضاییه اموال خود را اعلام کرده اند

80 درصد مسئولان قوه قضاییه اموال خود را اعلام کرده اند