مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 09:572022-06-28اقتصادي

برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تهران


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران گفت: این همایش می تواند نقطه عطفی در مسیر توانمند سازی اقتصاد شهری پایتخت باشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، ابوالفضل فلاح در نشست مشترک با روسای اتاق بازرگانی ایران درباره برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران اظهارداشت: این همایش نقطه عطفی برای شهر تهران و مردمی سازی اقتصاد شهری است؛ همچنین مشارکت بخش خصوصی در پروژه های شهری نقش به سزایی در تحقق  اهداف و پیشرفت شهر دارد.

    وی تصریح کرد: حضور بخش خصوصی در بسیاری از پروژه های شهری موجب صرفه جویی در هزینه های شهرداری و افزایش بهره مندی از ظرفیت  مشارکت های مردمی می شود.

فلاح  در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی و همراهی و همکاری شهرداری و شورای شهر تهران برای بهبود ظرفیت های پایتخت خبر داد و افزود: فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی هر کدام در حوزه فعالیت خود، صاحب نظر هستند و به اتکای این ظرفیت، تقاضا داریم در موضوعات اقتصادی نظرات کار شناسی لازم را در اختیار مدیریت شهری کلانشهر تهران قرار دهند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ادامه داد: این همایش سرآغاز یک حرکت نوین در شهرداری تهران است و امیدوارم بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تهران

برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تهران