مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 09:572022-06-28سياسي

قالیباف: دولت به این نتیجه رسیده وزات صمت به دو وزارتخاته تبدیل شود


در رابطه بحث استیضاح وزیر صمت، با رییس جمهور صحبت هایی کردم، دولت به این نتیجه رسیده که این وزارت خانه به دو وزارتخانه تبدیل و دو وزیر به مجلس معرفی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز 7 تیر پارلمان در خصوص استیضاح وزیر صمت که در دستور کار مجلس بود اظهار داشت: لازم می دانم این مسئله را با صراحت عرض کنم ما حتماً وظیفه خودمان می دانیم که هر سه قوا مخصوصاً در مسائل مدیریتی و اجرایی کشور در خدمت مردم بوده و در حل مشکلات هم هماهنگی و همدلی داشته باشیم.

وی افزود: اگر مجلس به این نتیجه برسد که وزیری را استیضاح کند،  هیچ نیتی در مجلس جز اصلاح امور و پیشرفت کار و کمک به دولت نیست؛ این به معنای اختلاف نیست؛ مجلس یک وظیفه ذاتی دارد که باید به آن پایبند باشد.

رییس مجلس با بیان اینکه وزارت صمت جز سنگین ترین مجموعه های دولت است، گفت: بارها به دولت گفته ام که این وزارت خانه مشکلات ساختاری و مدیریت دارد که باید به آن دقت کرد.

قالیباف ادامه داد: مجلس به هر حال به این نتیجه رسیده است که باید وزیر صمت را استیضاح کند؛ با توجه به اینکه امروز پایان زمان استیضاح ها است و تا کنون 17 نفر از عزیزان در لیست استیضاح هستند و همچنین اگر استیضاح کنندگان بیشر از 10 نفر باشد قابل وصول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: دولت به این نتیجه رسیده وزات صمت به دو وزارتخاته تبدیل شود

قالیباف: دولت به این نتیجه رسیده وزات صمت به دو وزارتخاته تبدیل شود