مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 09:272022-06-28ورزشي

ازدواج «آسان و آسمانی» شعار امسال هفته ازدواج


نشست خبری گرامیداشت «هفته ازدواج» درسالن معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس؛ حجت الاسلام مهدی متقی فر دبیر ستاد هفته ملی ازدواج  و همچنین مدیرکل توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان پیرامون هفته ازدواج گفت: وزارت ورزش و جوانان سالیان سال به صورت ملی در سراسر کشور برنامه های مفصلی را طراحی و اجرا می کند و با همکاری دستگاه های مختلف امسال هم بر اساس سنوات گذشته این اتفاق افتاده است و دستگاه های مختلف برنامه های پیشنهادی خود را برای ما ارسال کرده اند و اجرا می کردند.

در وزارت ورزش و جوانان به ادارات کل ما در استان ها برنامه های متعددی در گرامیداشت هفته ازدواج برنامه ریزی شده که قرار است از جمعه دهم تیرماه روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا است برنامه ها آغاز و تا شانزدهم تیرماه که هفته  ازدواج است ادامه پیدا کند.

متقی فر در ادامه افزود:مهمترین برنامه امسال برنامه جشن وصال است که در تالار وحدت با حضور رییس جمهور برگزار خواهد شد که در کنار این یک سری برنامه های رسانه ای با مشارکت صدا و سیما و شبکه های مختلف هم برگزار خواهد شد.

دبیرستاد هفته ملی ازدواج درباره شعار امسال گفت: شعار امسال ما ازدواج آسان و آسمانی است و برای اینکه بتوانیم در تشریفات و برگزاری ساده و آسان عروسی ها اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج «آسان و آسمانی» شعار امسال هفته ازدواج

ازدواج «آسان و آسمانی» شعار امسال هفته ازدواج