مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 09:172022-06-28اقتصادي

کاهش 10 درصدی عوارض اتوبوس های اعزامی به مرز مهران


رییس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: عوارض جابه جایی ناوگان اتوبوس رانی اعزامی به مرز مهران از 15 درصد به 5 درصد کاهش یافت تا تشویقی برای اعزام ناوگان اتوبوسی به مرز مهران باشد.

- محمد حسنی رییس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: روند کمبود اتوبوس در سطح استان به ویژه ایلام تا چهارشنبه هفته جاری برطرف خواهد شد.

وی افزود: علت این کمبود این است که با توجه به حذف روادید برای سفر به عتبات عالیات، اعزام زائران به صورت کاروانی، تردد زیاد مسافران عراقی در ورود به کشور و شرایط هوایی گرم مرز مهران، اکثر ناوگان اتوبوس رانی استان ایلام در مرز مهران جهت جابه جایی مسافران اعزام شده اند.

  رییس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد: با رایزنی های لازم ناوگان اتوبوس رانی از سراسر کشور به مرز مهران جهت جابه جایی مسافران در بازگشت به کشور در حال انجام است.

حسنی گفت: عوارض جابه جایی ناوگان اتوبوس رانی اعزامی به مرز مهران از 15 درصد به 5 درصد کاهش یافت تا تشویقی برای اعزام ناوگان اتوبوسی به مرز مهران باشد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 درصدی عوارض اتوبوس های اعزامی به مرز مهران

کاهش 10 درصدی عوارض اتوبوس های اعزامی به مرز مهران