مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 07:422022-06-28سياسي

تصمیم گیری در کمیسیون های ماده 100 به سمت حمایت مردم باشد


رییس کل دادگستری کردستان بر حمایت از مردم در تصمیم گیری در کمیسیون های ماده 100 را ضروری دانست و گفت: ملاک در هر تصمیمی قانون باشد اما با توجه به وضعیت اقتصادی مردم تا جایی که امکان دارد حامی مردم باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی صبح امروز در دیدار اعضای شورا و شهردار سنندج که به مناسبت هفته قوه قضاییه صورت گرفت، اظهار کرد: مسئولیت امروز در دستگاه قضا بالا است و به عنوان وارث خون شهدا از تمام توان برای خدمت به مردم استفاده می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تک تک ما مسئولان به عنوان خادمان ملت مدیون شهدا هستیم و باید با خدمت صادقانه و جهادگونه به مردم دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

رییس کل دادگستری کردستان با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز، خدمات شهری، عمرانی و غیره در سطح شهر، گفت: به روز بودن پرداخت حقوق پرسنل شهرداری سنندج از اقدامات ارزشمند و قابل تقدیر است.

حسینی خاطرنشان کرد: عقب بودن پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل شهرداری ها در برخی شهرهای استان همواره موجب اعتراضات پرسنل خدوم این نهاد شده لذا باید از الگوی موفق شهرداری سنندج در بروز شدن پرداخت حقوق در شهرداری های سایر نقاط استان بهره گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری در کمیسیون های ماده 100 به سمت حمایت مردم باشد

تصمیم گیری در کمیسیون های ماده 100 به سمت حمایت مردم باشد