مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 06:422022-06-28سياسي

ایزدی: «پمپئو» مجبور است خود را پیروز مقابله با ایران نشان دهد


عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به حضور احتمالی پمپئو در انتخابات آمریکا گفت: این شخص چون در دشمنی با ایران به نتیجه ای نرسیده کارنامه کاریِ غیرقابل دفاعی دارد برای همین مجبور است خودش را پیروز نشان دهد.

- فواد ایزدی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس در مورد اهداف پشت پرده مصاحبه اخیر مایک پمپئو وزیر امورخارجه سابق آمریکا گفت: این مصاحبه از چند جهت قابل توجه است؛ پمپئو بخش عمده ای از زندگی اش را چه در دوران تصدی گری وزارت خارجه آمریکا و چه ریاست سازمان جاسوسی این کشور صرف دشمنی با ایران کرده است.

  وی با بیان اینکه پمپئو حداقل سی سال با ملت ایران دشمنی کرده است، افزود: وزیر امور خارجه سابق آمریکا در این مصاحبه اعتراف می کند رشد تولید ناخالص ملی ایران در سال جاری بیشتر از آمریکا و اروپا خواهد بود که بیان کردن چنین مساله ای نشان دهنده شکستی بزرگ برای دشمنان است.

  ایزدی با اشاره به صحبت های پمپئو مبنی بر رشد تولید ناخالص ملی ایران، تصریح کرد: این مساله نکته مهمی است چراکه هدف این افراد فروپاشی اقتصاد و نظام جمهوری اسلامی بود در حالی که بعد از  گذشت چندین سال خودشان اعلام می کنند که احتمالا رشد تولید ناخالص ملی ایران در سال جاری بیشتر از آمریکا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدی: «پمپئو» مجبور است خود را پیروز مقابله با ایران نشان دهد

ایزدی: «پمپئو» مجبور است خود را پیروز مقابله با ایران نشان دهد