مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 00:422022-06-27سياسي

فوریت راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ماده 16 در خراسان جنوبی


دبیر شورای هماهنگی با موادمخدر خراسان جنوبی گفت: از یک سال گذشته مجوز ایجاد مرکز ماده 16 را در استان اخذ کردیم و با همکاری دستگاه ها تا 15 تیرماه جاری راه اندازی می شود.

- محمدرضا حسنی مقدم، دبیر شورای هماهنگی با موادمخدر خراسان جنوبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: کار شورای هماهنگی، هماهنگی دستگاه های مجری این شورا است.

وی با بیان اینکه ریاست شورای هماهنگی موادمخدر استاندار است، تصریح کرد: تعداد 22 دستگاه اجرایی اعضای شورا هستند و در بحث های درمان، صیانت، اشتغال فعالیت می کنند.

دبیر شورای هماهنگی با موادمخدر خراسان جنوبی با بیان اینکه در بحث درمان، صیانت و اشتغال بهبودیافتگان در دو سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده است، یادآور شد: دستگاه های اجرایی عضو در شورا برابر شرح وظایف اقدامات خوبی انجام دادند و در حال انجام هستند.

حسنی مقدم با بیان اینکه مصوبات ستاد مبارزه با موادمخدر برای دستگاه ها لازم الاجرا است، ادامه داد: مصوباتی در رابطه با بومی سازی در شورای هماهنگی استان به آن می پردازیم مانند مصوبات ستاد در استان به همین ترتیب است و دستگاه های اجرایی باید آن را اجرا کنند.

وی افزود: نظارت برای اجرای مصوبات با شورای هاهنگی است و مصوبات در جلسه بعدی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوریت راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ماده 16 در خراسان جنوبی

فوریت راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ماده 16 در خراسان جنوبی