مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 22:522022-06-27سياسي

تسریع در توسعه و رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار آذربایجان غربی در دولت سیزدهم


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به رویکرد دولت در توجه به توسعه زیرساخت ها در مناطق کمتر برخوردار گفت: با آغاز به کار دولت سیزدهم توجه به مناطق کمتر برخوردار و توسعه زیرساخت ها در این مناطق سرعت و شتاب گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمد صادق معتمدیان در جلسه شورای اداری بوکان که با حضور رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونین وزرا برگزار شد، ضمن قدردانی از رویکرد مجلس در لبیک به توصیه مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان مبنی بر حضور کمیسیون های تخصصی مجلس در شهرستان ها و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک، اظهارداشت: به طور قطع با همدلی و هم افزایی دولت و مجلس دستاوردهای خوبی در خدمت رسانی عادلانه به مردم به ویژه مناطق محروم را شاهد خواهیم بود.

وی سفرهای استانی ریاست جمهوری را یک اقدام ارزشمند برای حضور در بین مردم و سنتی بخشی به روند توسعه دانست و افزود: آذربایجان غربی میزبان بیست و یکمین سفر استانی ریاست محترم جمهوری بود و اعتبار قابل توجهی برای توسعه این استان به تصویب رسید.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این در جریان سفر ریاست جمهوری مصوبات خوبی برای توسعه و نوسازی راه ها، راه آهن، آب، کشاورزی، راه های روستایی، بهداشت و فضای آموزشی به تصویب رسید گفت: علاوه بر تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در توسعه و رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار آذربایجان غربی در دولت سیزدهم

تسریع در توسعه و رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار آذربایجان غربی در دولت سیزدهم