مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 21:272022-06-27بين الملل

طرح جدید اسراییل علیه ایران، دچار شکست زودهنگام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی خرداد ماه گذشته مدعی شد که این رژیم در حال اجرای دکترین موسوم به سر اختاپوس علیه جمهوری اسلامی ایران است؛ - روزنامه الکترونیکی رأی الیوم گزارش داد که طرح جدید صهیونیست ها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به جای گروه های مقاومت، خیلی سریع شکست خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی خرداد ماه گذشته مدعی شد که این رژیم در حال اجرای دکترین موسوم به سر اختاپوس علیه جمهوری اسلامی ایران است؛ به این معنی که به ادعای بنت، ما دیگر با شاخک ها یعنی گروه های نیابتی ایران بازی نمی کنیم.

ما با حرکت به سمت سر [اختاپوس]، معادلات جدیدی را رقم زده ایم .

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم با انتشار یادداشتی به این ادعای صهیونیست ها پرداخت و نوشت، دولت صهیونیستی طی روز های گذشته با طرح اصطلاح جدید سر اختاپوس، قصد داشت حملات خود را بر روی ایران متمرکز کند و از نظر داخلی و خارجی با تهران وارد جنگ شود و نه فقط با گروه هایی مانند حزب الله، حماس، جهاد اسلامی، الحشد الشعبی یا انصارالله.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه، تحولات نظامی و اطلاعاتی اخیر نشان داد که استفاده از اصطلاحات توسط صهیونیستها، یک چیز است و آنچه واقعا رخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید اسراییل علیه ایران، دچار شکست زودهنگام شد

طرح جدید اسراییل علیه ایران، دچار شکست زودهنگام شد