مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 20:372022-06-27سياسي

همه قایق های تندرو موشک انداز سپاه تولید داخل هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا تنگسیری در همایش گرامیداشت روز جهانی دریانوردی با اشاره به توقیف دو نفتکش ایرانی در آب های خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه گفت: - فرمانده نیروی دریایی سپاه از تولید شناور های مورد نیاز این نیرو در داخل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا تنگسیری در همایش گرامیداشت روز جهانی دریانوردی با اشاره به توقیف دو نفتکش ایرانی در آب های خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه گفت: پیش از این یونانی ها نفتکش ما را به سواحل این کشور بردند و نفت آن را خالی کردند و با پررویی دادگاه حکم به توقیف آن داد.

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب از توقیف نفتکش آن ها در آب های خلیج فارس افزود: در یک زمان و یک لحظه، اما در دو جغرافیای متفاوت در شرایط نامساعد جوی با سرعت وزش 27 نات که بالگرد امکان راپل نداشت این دو نفتکش را توقیف کردیم.

یکی از آن ها در هرمزگان و دیگری در استان بوشهر بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، ایران را کشوری ذوالبحر و دریایی در شمال و جنوب آن عنوان کرد و افزود: ما جزایر راهبردی در خلیج فارس داریم که مانند ناو هواپیمابر غرق نشدنی هستند.

وی با اشاره به دریافت 4 هزار پیام مردمی در پی توقیف کشتی استینا یادآور شد: علاوه بر حمایت مردم یکی دیگر از عوامل اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه قایق های تندرو موشک انداز سپاه تولید داخل هستند

همه قایق های تندرو موشک انداز سپاه تولید داخل هستند