مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 17:572022-06-27سياسي

مدنی: 600 واحد اقتصادی احیا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری زیست بوم دانش بنیان و زیست بوم احیای واحد های اقتصادی از طریق ایجاد پارک تخصصی احیا و تعامل با پارک های علم و فناوری کشور، - تفاهم نامه همکاری زیست بوم دانش بنیان و زیست بوم احیای واحد های اقتصادی از طریق ایجاد پارک تخصصی احیا و تعامل با پارک های علم و فناوری کشور به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری زیست بوم دانش بنیان و زیست بوم احیای واحد های اقتصادی از طریق ایجاد پارک تخصصی احیا و تعامل با پارک های علم و فناوری کشور، با حضور سید امیرحسین مدنی نماینده معاون اول رییس جمهور در نهضت احیای واحد های اقتصادی و علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم به امضا رسید.

سید امیرحسین مدنی در این جلسه با بیان اینکه تاکنون بیش از 600 واحد در کشور احیاء شده است، گفت: این تفاهم نامه با توجه به شعار سال می تواند نقش جدی در احیای واحد های تعطیل و نیمه تعطیل داشته باشد.

وی همچنین از احیای 2 واحد اقتصادی در هفته گذشته با تامین مالی از طریق بورس خبر داد و گفت: در آینده نیز تفاهم نامه ای با انجمن مشاوران مدیریت برای احیای 450 واحد تعطیل و نیمه تعطیل خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدنی: 600 واحد اقتصادی احیا شد

مدنی: 600 واحد اقتصادی احیا شد