مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 17:322022-06-27سياسي

توقیف یک فروند قایق غیرمجاز پرساین در جزیره هرمز


با شکایت صیادان قشم و بندرعباس یک فروند قایق غیرمجاز پرساین در شرق جزیره هرمز توسط پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات بندرعباس توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سروان مهرداد رامش جان سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان امروز در گفت وگوی رسانه ای با اعلام این خبر اظهار داشت: وارد کردن هر نوع خسارت به ذخایر آبزیان به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

وی افزود: در پی شکایت و نارضایتی برخی صیادان شهرستان بندرعباس و قشم مبنی بر صید غیرمجاز به روش پرساین توسط شناورهای متخلف، گشت دریایی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان اقدام به گشت زنی در منطقه کرد که منجر به توقیف یک فروند قایق غیرمجاز در شرق جزیره هرمز شد.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان ادامه داد: در این عملیات علاوه بر توقیف شناور متخلف یک دستگاه تور پرساین غیرمجاز و سه نفر متهم توقیف و دستگیر شدند.

  رامش جان خاطرنشان کرد: تلفن  ستاد یگان هرمزگان به شماره 07633331434 آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و خدمات رفاهی به جامعه صیادی است.

انتهای پیام/88050


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف یک فروند قایق غیرمجاز پرساین در جزیره هرمز

توقیف یک فروند قایق غیرمجاز پرساین در جزیره هرمز