مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 17:122022-06-27سياسي

شرط جذب نیرو در شیفت چهارم پالایشگاه نفت ستاره مشخص شد


مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: با توجه به راه اندازی شیفت چهار پالایشگاه قطعاً نیازمند به جذب نیروی متخصص در زمینه های فنی هستیم و طبق سیاست گذاری های صورت گرفته با اولویت نیروی بومی ماندگار با برگزاری آزمون تخصصی این مهم را دنبال خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، طی دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان و مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، وضعیت خانواده ایثارگران مشغول به کار در بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان بررسی و پیگیری شد.

  مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در این دیدار بیان کرد: جانبازان شهدای زنده هستند و دردهای بسیاری را متحمل می شوند و بار این دردها چه از لحاظ روحی و جسمی سال های سال با این بزرگواران است که بر شرایط فردی و خانوادگی آنان تأثیرگذار است و دیدار با ایثارگران برایم افتخار بزرگی است.

علیرضا جعفر پور ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده اند، جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است، باید دید که متأسفانه دشمن پاشنه آشیل کشور و اقتصاد ما را مورد هدف قرار داده است و در شرایط تحریم همکاران من با الگو گیری از شهدا و جانبازان با چنگ و دندان در این جبهه اقتصادی در تلاش هستند تا چرخ های اقتصاد کشور لحظه ای از حرکت نایستد و این شرایط نیازمند به رسیدگی های فراو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط جذب نیرو در شیفت چهارم پالایشگاه نفت ستاره مشخص شد

شرط جذب نیرو در شیفت چهارم پالایشگاه نفت ستاره مشخص شد