مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 17:022022-06-27حوادث

کشف 109 قبضه سلاح بادی و شکاری غیرمجاز در خوی


فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف 109 قبضه سلاح بادی و شکاری غیر مجاز در شهرستان خوی با اشراف اطلاعاتی و عملیات ضربتی پلیس شهرستان، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از پایگاه خبری پلیس رحیم جهانبخش اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز، طی عملیات منسجم  و با اشراف اطلاعاتی پلیس شهرستان خوی موفق شد فردی که در زمینه قاچاق سلاح اقدام می کرد را شناسایی کند.

وی با اشاره به اینکه ضمن رصد اخبار واصله و بررسی های تخصصی و با هماهنگی های قضایی، یک دستگاه خودروی پیکان وانت در مسیر خوی-تبریز توقیف که در بازرسی از خودروی توقیف شده، 109 قبضه سلاح بادی و شکاری به صورت قاچاق کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: در این زمینه  یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز برخورد شدید خواهدکرد، اظهار داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر همشهریان از عملکرد پلیس می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 109 قبضه سلاح بادی و شکاری غیرمجاز در خوی

کشف 109 قبضه سلاح بادی و شکاری غیرمجاز در خوی