مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 16:422022-06-27اجتماعي

درختان غیرمجاز در زمین های ملی فسا قلع و قمح شدند


درختان مرکبات کاشته شده در عرصه های منابع طبیعی شهرستان فسا، با هماهنگی مراجع قضایی قلع و قمع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فسا، کریم نیا، رییس اداره منابع طبیعی شهرستان فسا با اعلام این خبر گفت: در این حکم قضایی بیش از یک هزار و 500 درخت مرکبات که به صورت غیر قانونی توسط متخلفان غرس شده بود، قلع و قمع شد.

او افزود: این زمین ها در بخش مرکزی از توابع شهرستان فسا است و سودجویان با تخریب و تصرف، آن را به باغ مرکبات تبدیل کرده بودند.

کریم نیا اظهار داشت: این درختان در سطح چهار هکتار از زمین های ملی کاشته شده بود که با هماهنگی مراجع قضایی و تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان، آزاد و به بیت المال بازگشت.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان فسا با بیان این که در یک سال گذشته 22 مورد پرونده رفع تصرف، خلع ید و قلع و قمع در شهرستان فسا اجرا شده است، افزود: در این زمینه بیش از 56 هکتار از زمین های ملی به دولت برگشت داده شد.

او ادامه داد: از ابتدای سال جاری نیز 4 مورد اجرای حکم قضایی منجر به قلع و قمع و رفع تصرف انجام شد که بیش از 9 هکتار از زمین های ملی به بیت المال بازگردانده شد.

کریم نیا اظهار امیدواری کرد با توجه به این که بیش از 12 مورد پرونده دیگر در محاکم قضایی در دست بررسی و در مرحله صدور رای است، پیش بینی می شود با تکمیل این پرونده ها حدود 30 هک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختان غیرمجاز در زمین های ملی فسا قلع و قمح شدند

درختان غیرمجاز در زمین های ملی فسا قلع و قمح شدند