مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 15:072022-06-27سياسي

کمبود کادر اداری و قضایی مشکل اساسی دادگستری کهگیلویه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی سعیدی رییس دادگستری کهگیلویه در دیدار شورای اداری این شهرستان با مسؤولان قضایی، کار قضایی را پیچیده و خاص عنوان و اظهار کرد: بر حسب وظیفه مکلف هستیم کار برخورد با خاطیان از قانون و پیشگیری از وقوع جرم را انجام دهیم.

وی با بیان این که متاسفانه در پیشگیری از وقوع جرم ساز و کارهای لازم اتخاذ نشده است، گفت: بخشی از پیشگیری وقوع جرم به عهده نهادهای دولتی، غیر از دادگستری است و این نهادها باید مقدماتی را ایجاد کنند.

رییس دادگستری کهگیلویه افزود: دادگستری دو روز در طول هفته را به ملاقات عمومی برای شهروندان اختصاص داده است و برای جلوگیری از تزاحم باید از طریق سامانه الکترونیکی وقت بگیرند.

سعیدی از کمبود کادر قضایی و اداری به عنوان مشکل اساسی دادگستری دهدشت نام برد و ابراز کرد: به تناسب افزایش جمعیت باید کادر قضایی و اداری هر دو سال یک بار تغییر پیدا کند اما اخیرا نه تنها افزایش نیرو نداشتیم بلکه تعدادی از نیروها را از پست ها حذف کردند.

وی با بیان اینکه از حیث کادر اداری در مضیقه هستیم خواستار توجه امام جمعه دهدشت در این راستا شد و افزود: این مشکل باید از تهران پیگیری و حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود کادر اداری و قضایی مشکل اساسی دادگستری کهگیلویه

کمبود کادر اداری و قضایی مشکل اساسی دادگستری کهگیلویه