مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 15:022022-06-27سياسي

افشای حقوق بشر آمریکایی با 20 برنامه در همدان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از برگزاری 20 برنامه در هفته «افشای حقوق بشر آمریکایی» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مجید صفدریان ظهر امروز در حاشیه مراسم هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در باغ موزه همدان اظهار کرد: از ششم تا دوازدهم تیرماه به خاطر اوج جنایت های آمریکا در ایران به عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و به همین مناسبت در سطح استان برنامه هایی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه اقدامات تروریستی و فاجعه آمیز آمریکا به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برمی گردد و تا به امروز از هیچ تلاشی برای فروپاشی نظام و ویرانی کشور دریغ نکرده است گفت: ششم تا دوازدهم تیرماه اوج جنایت های آمریکاست که جنایت ششم تیر سال 1360 و سوء قصد به جان مقام معظم رهبری یکی از آنهاست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان افزود: 41 سال از این جنایت می گذرد اما خوشبختانه دشمن نتواسته در مقابل رهبر فرزانه انقلاب کاری پیش ببرد و زعامت و رهبری ایشان تا به امروز در جهان گسترده شده است.

وی افزود: در  این هفته بیش از 20 برنامه متنوع و اثرگذار در سطح استان برگزار می شود که یکی از آنها تجلیل از راویان دفاع مقدس و مجموعه پیام آوران نور استان بود که امروز برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای حقوق بشر آمریکایی با 20 برنامه در همدان

افشای حقوق بشر آمریکایی با 20 برنامه در همدان